Colinda's Missie 60

5 oktober 2018 - Tubmanburg, Liberia

Lieve allemaal,

Hier weer een nieuw verhaal over mijn leven als leken-missionaris.
Het verlof in Nederland loopt alweer op haar eind.
Nog maar een paar dagen en dan zal ik terug vliegen naar huis.
Naar Liberia, waar Lucky en Happy waarschijnlijk met smart op me wachten.
Het was een emotionele periode waarin ik veel mooie momenten heb gekend, waardevolle herinneringen en intense liefde heb ontvangen.
Leven is groeien en steeds weer bereid zijn om het oude los te laten en verder te gaan.
Alleen zo leren we het, om open te staan voor de weg die de geest ons wijzen wil.
Dit verlof is in vele opzichten anders verlopen. Het waren hectische weken waarin ik weinig tijd voor mijzelf heb gekend. Toch ben ik dankbaar dat ik hier mocht zijn, dat de SMA mij de ruimte heeft gegeven om thuis te kunnen zijn, bij mijn vader en mijn familie.
Het is tijd om afscheid te nemen van Nederland maar ook van het ouderlijk huis, dit is intens en emotioneel erg zwaar.
Toch weet ik dat dit de weg is die ik gekozen heb, een weg die soms erg eenzaam is.
Ook weet ik dat deze periode van afscheid nemen mooie herinneringen heeft gegeven welke ik zal koesteren.
Helaas heb ik niet iedereen kunnen ontmoeten en hoop ik dat ik een volgende keer meer tijd heb voor de vrienden om me heen, mensen die mij ondersteunen en bijstaan, elke keer weer.
Deze laatste dagen zijn vol gepland met afspraken en laatste ontmoetingen hier ga ik van genieten zodat ik vol energie terug kan gaan naar Liberia

Lieve allemaal bedankt dat jullie er voor mij zijn, ook in deze ontzettend moeilijke tijd.
Voor alle ondersteuning voor de kinderen die lijden aan ondervoeding. Hiervoor heb ik voeding ontvangen welke binnenkort in Liberia zal aankomen om verdeeld te kunnen worden.
Ook hebben mensen zegeltjes van de AH voor mij gespaard waar ik mooie spullen van gekocht heb voor de kerstpakketten. Zo ontzettend leuk allemaal. Super bedankt allemaal.
Tevreden kan ik terug kijken op een heel bijzonder verlof.

Jullie kunnen mij blijven volgen en ondersteunen met een mailtje, in gebed of met een donatie:
Bresillac Foundation
NL 12 ABNA 0400614030

Creditnummer 2478 Ondersteuning in mijn projecten.
Creditnummer 2477 Ondersteuning in mijn werk.
Ovv C.L.E. Janssen.

Lieve en warme groet,