Colinda's Missie 77

19 september 2020 - Cadier en Keer, Nederland

Lieve allemaal,

Hier weer ee nieuw verhaal over mijn leven in Liberia/Nederland.

In deze tijd is onze wereld bevangen door de problemen rond het Coronavirus, dat zich over de hele wereld nog aan het verspreiden is.

Een kleine virus heeft de wereld op zijn knieën.

Zoals zo vaak in tijden van crisis worden de meest kwetsbaren en de aller armsten het hardst getroffen.

Zo ook in de deze Coronacrisis, waarbij het voor niemand gemakkelijk is.

Toch wil ik jullie vragen om even stil te staan bij noodsituaties in veel ontwikkelingslanden op dit moment, waar mensen door de “lockdown” geen inkomsten meer hebben en geen sociaal vangnet. Dit betekent geen eten en overleven van dag tot dag; hongersnood dreigt!

Vanwege de lockdown in Liberia  zijn veel scholen nog steeds gesloten en ligt het openbare leven stil. De schoolmaaltijd (voor de meeste kinderen de enige maaltijd op een dag) valt nu ook weg.

De grootste zorg ligt op dit moment dus bij eten, want de voedselvoorraden raken op en veel lokale donaties zijn gestopt.

Daarom vraag ik jullie hulp, om ook dit jaar een kerstpakket te kopen.

Dit om de meest kwetsbare mensen te ondersteunen in deze moeilijke tijd.

Zoals velen van jullie al weten, ga ik terug naar Liberia om mijn missionaire taak te vervullen.

Graag zou ik ook dit jaar de mensen in Liberia willen verblijden met een Kerstpakket.

Een Kerstpakket met voedsel en hygiënische producenten om zich te kunnen beschermen tegen Covid-19.

Vind je het mooi, om ook dit jaar weer iemand die werkelijk niets heeft, te verblijden met een Kerstpakket/COVID-19 pakket. Dan kun je voor 30 euro een pakket kopen die ik persoonlijk ga afleveren in de decembermaand.

De bedoeling is om zoveel mogelijk pakketten uit te delen aan mensen in de gebieden waar ik werkzaam ben.

Ook een mooi idee om dit als een kerstcadeau aan iemand te schenken.

Laat me weten, in een persoonlijk bericht (facebook/WhatsApp) of via mail ([email protected]/ [email protected])

dat je iemand in Liberia een mooie Kerst wil toewensen via een Kerstpakket.

Jullie kunnen €30,00 overmaken naar:

Http://colindamissie.reislogger.nl

1. Bouwe en Minke Rijpma:
    11 oktober 2020
    Lieve Colinda,
    We willen je graag met je kerstpakketten steunen.
    Wat goed dat je weer naar Liberië teruggaat om de mensen daar weer te helpen in deze moeilijke coronatiijd. Petje af, we leven met je mee.
    Liefs Bouwe en Minke