Colinda's Missie Kerstpakket

8 oktober 2017 - Tubmanburg, Liberia

Vind je het mooi, om ook dit jaar weer een ouder iemand of iemand met een handicap, iemand die werkelijk niets heeft, te verblijden met een Kerstpakket. Dan kun je voor 35 euro een kerstpakket sponsoren die ik persoonlijk ga afleveren in de decembermaand. De bedoeling is om dit jaar 50 Kerstpakketten uit te delen in Bomi county.

In het kerstpakket zitten bruikbare spulletjes voor de mensen die werkelijk niets hebben. Spullen die voor jullie vaak vanzelfsprekend zijn, maar voor deze oudere mensen een enorme steun kunnen zijn in de decembermaand. Een mooie maand om te geven en te delen.

Ook een mooi idee om dit als een kerstcadeau aan iemand te schenken.
Laat me weten, in een persoonlijk bericht (facebook) of via mail ([email protected])
dat je iemand in Bomi county een mooie Kerst wil toewensen via een Kerstpakket.

Jullie kunnen €35,00 overmaken naar:

Colinda, Tubmanburg-Liberia ♡

1. Bouwe en Minke Rijpma:
    8 oktober 2017
    Hoi Colinda,
    Wat een sympathieke actie en uiteraard doen wij mee.
    Hou je taai, daar in Liberia en wij hopen op een rusting verloop van de verkiezingen.
    Wij denken aan je, Grote Hes van Minke en Bouwe
  2. Bouwe en Minke Rijpma:
    22 december 2017
    Lieve Colinda,
    wij hebben nog een duit in het zakje gedaan voor een 2e kerstpakket. Wij willen je werk, maar ook jou steunen in de vorm van een klein (geldelijk) gebaar, maar ook om je te laten weten, dat we jouw inzet enorm waarderen. We hoorden van Robin over je vader. Hopelijk gaat het goed met hem.
    Hou je taai, wij denken aan je in deze dagen! en tot gauw.